Despre noi



Business PARTNERS, fondat în 2013, se specializează pe consultanță financiară personală și oferă planuri financiare personalizate la standard europene. Valoarea adaugată pe care o aducem pe piața românească constă în calitatea serviciilor, obiectivitate și satisfacția clienților noștri. Creșterea constantă și îmbunătățirile pot fi aduse doar prin inovație continuă și de aceea monitorizăm tendințele pieței și contribuim activ la îmbunătățirea produselor financiare.

Scopul nostru este să avem o comunicare transparentă cu clienții, colaboratorii si partenerii noștri. Valorile pe care le-am definit în codul etic au devenit valori de bază pentru activitatea noastră zilnică de pe piața financiară.

Puterea noastră stă în oamenii noștri. De aceea, Business PARTNERS are standarde ridicate în selecția colaboratorilor. Fiecare din ei trebuie să treaca un interviu standard iar apoi să obțină certificarea internă din partea companiei și licențierea din partea statului. Așteptările pe care le avem de la partenerii noștri sunt mari, dar în același timp oferim condiții și beneficii de top.

Suntem o echipă de profesioniști tineri și dinamici, respectați și apreciați atât de către clienții noștri cât și de către parteneri.


Viziune, Misiune, Valori



Viziune

Calitatea ridicata a servicilor si obiectivitatea planurilor financiare, oferite unei game largi de clienti prin intermediul unei retele de birouri profesionale si centre de clienti in Romania.

Misiune

  • Consultant financiar în fiecare gospodărie.
  • Birou în fiecare oraş.
  • Prosperitate pe termen lung pentru fiecare client.
  • Valori

  • Profesionalism – In spatele fiecarui plan financiar creat se află un specialist care s-a ocupat de acesta.
  • Încredere – În eventualitatea oricărei situații, de exemplu, dacă consultantul va fi promovat, clienții acestuia vor fi preluați de către un alt consultant din cadrul companiei Business PARTNERS.
  • Calitate – Compania Business PARTNERS investește în calitatea oamenilor săi (educație), cât și în calitatea fiecărui nou birou deschis.
  • Transparență – Toate informațiile pe baza cărora clientul ia decizii sunt puse la dispoziția sa. Asta înseamnă ca nu comunicăm clienților doar beneficiile, dar și parametrii în care ele pot fi obținute.
  • Accesibilitate – Intreaga piață financiară este la dispoziția clientului, apelând un singur număr de telefon. Dar în același timp, el poate veni oricând la una dintre filialele noastre, unde i se va acorda tot suportul necesar.

  • Testimoniale
    parteneri



    Zlati STOICEF - Manager de Calitate, PROFFESIONAL BROKER

    Oamenii tind să pună valoare mai mare pe ceea ce le transmit autoritățile, e practic imposibil ca un numar mare de oameni, din medii diferite, să aibă încredere în ceea ce le oferă o antrepriză privată la fel de mult ca și într-o pensie de stat sau în niște asigurări sociale centralizate.
    De cele mai multe ori, atunci când apare o criză economică, populația tinde să se aglutineze în jurul statului și a garanțiilor pe care acesta le oferă și să renunțe la beneficiile oferite de o schemă de economisire sau investiție privată, care, de multe ori e privită ca nesigură într-un climat economic fluid și instabil ca cel în care ne aflăm de o bună perioadă. În mod normal, de educația financiară a populației se ocupă școala și instituțiile statului care au rol în regularizarea piețelor financiare, astfel, prevenind niște accidente sociale mai degrabă decât sa le remedieze.

    Așa cum știți însă, la noi, toate acestea sunt la început de drum, iar asigurările denumite atât de generic "de viață" nu se află în topul vânzărilor la mai nici o companie, în schimb, preferându-se alte produse de asigurare, mai tehnice, cu o periodă de viață mult mai scurtă și cu costuri medii mai mici, tocmai pentru a se adapta unui climat economic și legislativ mai puțin stabil. Distribuția asigurărilor cu componență investițională însemnând atunci când se face asumat, o echipă bine antrenată și responsabilă, o muncă asiduă din partea acesteia pentru o informare, educare, urmărire, corectare etc. a clientului. Acest fapt, de asemenea, duce la un proces anevoieos de recrutare și filtrare a persoanelor potrivite pentru această activitate. Toate cele de mai sus sunt indispensabile pentru ca acel client care optează pentru această formă de economisire să rămână pe parcursul deceniilor alături de consultantul lui și să simta beneficiile alături de siguranța pe care o oferă un asemenea sistem.

    Cu toate greutățile impuse de piață si de contextul economic, echipa Business PARTNERS a reușit și reușește să atragă și să mențină clienți, să atragă și să mențină parteneri, să dezvolte portofoliul de produse pentru a potrivi cat mai bine acoperirile pe nevoiele clienților. În ulimii 3 ani, de când colaborăm, pot să spun că am observant și invățat un nou mod de a face asigurări de viață, unul care deși e orientat către rezultat respectă clientul în aceeași măsură, unul care deși e foarte strict în ceea ce privește asistenții în brokeraj, îi face pe aceștia foarte multumiți de realizările lor atât din punct de vedere profesional cât și financiar, îmbinând un sistem occidental de leadership cu crearea unui sentiment de apartenență și de forța în echipă.


    Sergiu VASS - Broker Manager, SIGNAL IDUNA

    Colaborarea cu Business PARTNERS reprezintă o relație de încredere cu oameni profesioniști și cu valori puternice, prin care am descoperit seriozitate, deschidere și responsabilitate, lucruri pentru care vă mulțumim. Vă felicităm pe această cale pentru suportul acordat în evoluția pieței de asigurări de viață.


    Maria Alice TARTA - Responsabil Unitate Retail, BCR

    Avem o colaborare frumoasă și eficientă cu Business PARTNERS. Ne dorim un parteneriat pe termen lung și sunt convinsă că vom colabora foarte bine și în viitor.


    Grațiana TASCH - Director Sucursala BANAT BROKERI, ALLIANZ ȚIRIAC

    Când spun Business PARTNERS, gândul îmi zboară, mai întâi, la o întalnire cu un tânăr ambițios, plin de idei și dornic să "mute munții din loc".
Apoi, mă gândesc la o echipă de oameni tineri, frumoși, ambițioși care au demonstrat ca a vinde asigurări de viață este  ALTCEVA...au demonstrat ca pot fi cei mai buni, cei mai performanți, cei mai profesioniști în activitatea lor.
 Nu în ultimul rând, când spun BUSINESS PARTENERS, spun PROFESSIONAL BROKER și mă gândesc că, împreuna, am reușit să atingem EXCELENȚA ÎN ASIGURĂRI DE VIAȚĂ!!!


    Corina CROITORU - Director Sucursala Timiș, OMNIASIG

    Recunoașterea unei oportunități în care doi parteneri strategici descoperă că au beneficii reciproce într-un business, se bazează pe același principiu de simbioza la fel ca în toate sistemele mediului încojurător. Așa cum H.E. Luccock spunea, “Nimeni nu poate fluiera o simfonie. Este nevoie de o orchestră întreaga să o cânte”. Pentru a prospera în mediul de afaceri, este nevoie ca partenerii să facă un efort comun, să aibă aceleași principii pe baza cărora să se ghideze, precum și sa aibă resursele necesare. Esența parteneriatului dintre OMNIASIG și Business PARTNERS este modul de a îmbina reușitele unei companii cu valorile celeilalte, reușind astfel ca fiecare să atingă succesul.  

    Dacă ar fi să caracterizăm în cateva cuvinte această colaborare dintre OMNIASIG și Business PARTNERS, aceastea ar fi: devotament, echilibru, comunicare eficientă, încredere reciprocă si compatibilitate dovedită de-a lungul anilor. Avem convingerea că acest parteneriat va deveni mai puternic și mai strâns în anii ce urmează și ne dorim ca legătura creată între noi sa fie cel puțin la fel de prosperă ca și pana acum.


    Claudiu CIUCLEA - Director Vânzări, Eurolife FFH Asigurări

    Professional Broker –  Divizia Business PARTNERS este pentru noi un partener important, cu care am dezvoltat o relație de colaborare bazată pe transparență și flexibilitate. Apreciem dedicarea, profesionalismul și atenția la detalii de care au dat dovadă în fiecare proiect lucrat în tandem, și avem încredere că împreună putem avea rezultatele pe care ni le dorim.